Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat Wydziału Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Olkuszu.
Sprawdź:
- dane kontaktowe wydziału
- dane kontaktowe i zakresy obowiązków
- dane kontaktowe i zakres obowiązków Kancelarii Ogólnej
- jakie sprawy załatwisz w wydziale
Pamiętaj, że aby skutecznie załatwić swoją sprawę w Starostwie Powiatowym w Olkuszu dokumenty musisz złożyć osobiście lub w formie elektronicznej przez dedykowaną platformę. Nie wysyłaj swoich dokumentów mailem! Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat metod dostarczania dokumentów do Starostwa Powiatowego w Olkuszu.
Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Olkuszu
Lokalizacja: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2, pokoje: 106 (poziom 0), 301 (poziom III), 313 (poziom III)
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel.: 32 647 87 70
Dyrektor Wydziału
Edyta Sarwa
tel.: 32 647 88 26
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- kieruje wydziałem i nadzoruje zadania w zakresie:
- gospodarowania mieniem
- obsługi administracyjnej starostwa
- obsługi informatycznej
Kierownik Referatu Gospodarowania Mieniem
Grzegorz Swędzioł
tel.: 32 647 88 51
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- administrowanie, zapewnienie właściwej eksploatacji i bezpieczeństwa budynków będących w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Olkuszu
- gospodarowanie i ewidencja środków trwałych
- realizacja zakupów
- zarządzanie flotą
- prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych
Pracownicy Wydziału
Katarzyna Król
tel.: 32 647 87 70
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- prowadzenie rejestru umów zawieranych przez starostę
- prowadzenie rejestru zarządzeń starosty
- prowadzenie planów wydatków i dochodów wydziału
Ewa Barczyk
tel.: 32 647 87 70
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- Koordynator ds. dostępności
- obsługa strony internetowej, BIP i mediów społecznościowych starostwa
Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Olkuszu
Lokalizacja: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2, (poziom I), pokój: 106
tel.: 32 643 04 14
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pracownicy Kancelarii Ogólnej
Marzena Kołodziejczyk
Katarzyna Garbocz
Agata Kania
Magdalena Klimczyk
Szczegółowy zakres działania Kancelarii Ogólnej
- obsługa kancelaryjno-biurowa starostwa
- obsługa poczty wychodzącej,
- przyjmowanie i rejestracja korespondencji wpływającej do Starostwa Powiatowego w systemie elektronicznego dziennika korespondencyjny.
- przyjmowanie i rejestracja korespondencji w systemie elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- rozdzielanie przychodzącej korespondencji do właściwych dyrektorów wydziałów i jednostek organizacyjnych powiatu,
- obsługa poczty e- mail wpływającej do Starostwa Powiatowego w Olkuszu,
- udzielanie informacji o charakterze ogólnym – punkt informacyjny,
Szczegółowy zakres działania Wydziału Organizacyjnego
- Wykonywanie obowiązków i uprawnień wynikających z administrowania budynkami będącymi w dyspozycji Starostwa poprzez zapewnienie właściwej eksploatacji i bezpieczeństwa budynków w tym:
- przygotowywanie i aktualizacja umów dotyczących warunków dostarczania mediów dla potrzeb budynków administrowanych przez Starostwo Powiatowe,
- dbałość o przestrzeganie terminów przeglądów i zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń doprowadzających media oraz kotłowni,
- zapewnienie sprawności urządzeń ochrony przeciwpożarowej oraz urządzeń technicznych w budynkach Starostwa
- zabezpieczenie łączności telefonicznej, telefaksowej i alarmowej,
- Gospodarowanie i prowadzenie ewidencji ilościowej środków trwałych i wyposażenia Starostwa w tym:
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych niskiej wartości,
- sporządzanie dowodów przyjęcia środka trwałego OT oraz rozchodów w księgach inwentarzowych (sporządzanie dowodów PT),
- bieżące nadawanie i nanoszenie numerów inwentarzowych środków trwałych umożliwiających ich identyfikację,
- sporządzanie i aktualizowanie spisów inwentarzowych dla poszczególnych pomieszczeń w których się one znajdują,
- prowadzenie dokumentacji z likwidacji środków trwałych.
- Prowadzenie spraw dotyczących pieczęci i tablic urzędowych oraz dokonywanie bieżących zmian informacji wizualnej dla interesantów Starostwa,
- Realizacja zakupów,
- Przyjmowanie zgłoszeń o znalezieniu rzeczy zagubionych, przechowywanie tych rzeczy oraz poszukiwanie osób uprawnionych do ich odbioru,
- Wykonywanie remontów bieżących oraz prowadzenie prac konserwacyjnych,
- Zapewnienie prawidłowej i skutecznej ochrony budynków Starostwa,
- Utrzymanie porządku i czystości w budynkach administrowanych przez Starostwo i ich otoczeniu,
- Gospodarowanie taborem samochodowym.
- Zapewnienie obsługi informatycznej Starostwa w tym:
- organizowanie i koordynowanie działań związanych z zakupem oraz bieżącą eksploatacją sprzętu informatycznego,
- zarządzanie pracą istniejącej sieci komputerowej i jej rozbudowa oraz zapewnienie ciągłości pracy serwerów,
- koordynowanie wdrażania nowych systemów i programów,
- instalowanie i konfigurowanie stanowisk komputerowych, przydzielanie praw do korzystania z zasobów sieciowych,
- administrowanie bezpieczeństwem informacji przetwarzanych w systemie informatycznym oraz systemem kontroli dostępu,
- koordynowanie i nadzór nad realizacją przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
- koordynowanie i nadzorowanie spraw związanych z realizacją ustawy o podpisie elektronicznym,
- sprawowanie kontroli nad prowadzeniem ewidencji danych o rejestrach publicznych i systemach teleinformatycznych oraz ich aktualizacja,
- prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z udziałem Powiatu w projektach finansowanych ze środków zewnętrznych dotyczących administracji elektronicznej,
- obsługa strony internetowej Starostwa,
- obsługa i nadzór nad stroną BIP Starostwa
- Zapewnienie obsługi kancelaryjnej Starostwa w tym:
- obsługa poczty wychodzącej, dostarczanie i odbiór przesyłek pocztowych do Urzędu Pocztowego oraz sporządzanie dziennych zestawień przesyłek listowych,
- przyjmowanie i rejestracja korespondencji wpływającej do Starostwa Powiatowego w systemie elektronicznego dziennika korespondencyjny.
- przyjmowanie i rejestracja korespondencji w systemie elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- rozdzielanie przychodzącej korespondencji do właściwych dyrektorów wydziałów i jednostek organizacyjnych powiatu,
- prowadzenie Centralnego rejestru umów zawieranych przez Starostę,
- prowadzenie rejestru Zarządzeń Starosty Olkuskiego,
- obsługa poczty e-mail wpływającej do Starostwa Powiatowego w Olkuszu,
- udzielanie informacji o charakterze ogólnym – punkt informacyjny,
- obsługa administracyjno – biurowa dotycząca przyjęcia przez Starostę oświadczenia woli spadkodawcy w postaci testamentu alograficznego,
- Czynności organizacyjno - kancelaryjne prowadzone w ramach zadań są realizowane przez jedno lub wieloosobowe stanowiska pracy w tym:
- Kancelarię ogólną – stanowiący obsługę Starostwa Powiatowego,
- Planowanie i realizowanie wydatków rzeczowych Starostwa, w tym:
- analiza zamówień złożonych przez Wydziały celem zaplanowania w budżecie racjonalnych i uzasadnionych wydatków umożliwiających realizację ustawowych zadań Starostwa,
- przygotowywanie planów wydatków i dochodów na nadchodzący rok kalendarzowy.