Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat Wydziału Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Olkuszu.
Sprawdź:
- dane kontaktowe wydziału
- dane kontaktowe i zakresy obowiązków
- dane kontaktowe i zakres obowiązków Kancelarii Ogólnej
- jakie sprawy załatwisz w wydziale
Pamiętaj, że aby skutecznie załatwić swoją sprawę w Starostwie Powiatowym w Olkuszu dokumenty musisz złożyć osobiście lub w formie elektronicznej przez dedykowaną platformę. Nie wysyłaj swoich dokumentów mailem! Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat metod dostarczania dokumentów do Starostwa Powiatowego w Olkuszu.
Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Olkuszu
Lokalizacja: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2, pokoje: 101 (poziom 0), 301 (poziom III),
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel.: 32 647 87 70
Dyrektor Wydziału
Edyta Sarwa
tel.: 32 647 88 26
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- kieruje wydziałem i nadzoruje zadania szczegółowe w zakresie:
- zadań realizowanych przez Referat Gospodarowania Mieniem,
- zadań realizowanych przez Obsługę Administracyjną,
- zadań realizowanych przez Obsługę Kancelaryjną,
- realizacji zadania zleconego z zakresu administracji rządowej na podstawie ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji
- realizacji zadań zapewnienia w Starostwie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- realizacji zadań przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, w tym koordynowanie współpracy z Inspektorem Danych Osobowych.
Kierownik Referatu Gospodarowania Mieniem
Grzegorz Swędzioł
tel.: 32 647 88 51
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- administrowanie, zapewnienie właściwej eksploatacji i bezpieczeństwa budynków będących w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Olkuszu
- gospodarowanie i ewidencja środków trwałych
- realizacja zakupów
- zarządzanie flotą
- prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych
Pracownicy Wydziału
Katarzyna Król
tel.: 32 647 87 70
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- prowadzenie rejestru umów zawieranych przez starostę
- prowadzenie rejestru zarządzeń starosty
- prowadzenie planów wydatków i dochodów wydziału
Ewa Barczyk
tel.: 32 647 87 70
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakres obowiązków:
- Koordynator ds. dostępności
- obsługa strony internetowej, BIP i mediów społecznościowych starostwa
Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Olkuszu
Lokalizacja: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2, (poziom I), pokój: 101
tel.: 32 643 04 14
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pracownicy Kancelarii Ogólnej
Marzena Kołodziejczyk
Agata Kania
Magdalena Klimczyk
Szczegółowy zakres działania Kancelarii Ogólnej
- obsługa kancelaryjno-biurowa starostwa
- obsługa poczty wychodzącej,
- przyjmowanie i rejestracja korespondencji wpływającej do Starostwa Powiatowego w systemie elektronicznego dziennika korespondencyjny.
- przyjmowanie i rejestracja korespondencji w systemie elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- rozdzielanie przychodzącej korespondencji do właściwych dyrektorów wydziałów i jednostek organizacyjnych powiatu,
- obsługa poczty e- mail wpływającej do Starostwa Powiatowego w Olkuszu,
- udzielanie informacji o charakterze ogólnym – punkt informacyjny,
Szczegółowy zakres działania Wydziału Organizacyjnego
- Wykonywanie obowiązków i uprawnień wynikających z administrowania budynkami będącymi w dyspozycji Starostwa poprzez zapewnienie właściwej eksploatacji i bezpieczeństwa budynków, w tym:
- przygotowywanie i aktualizacja umów dotyczących warunków dostarczania mediów dla potrzeb budynków administrowanych przez Starostwo Powiatowe,
- dbałość o przestrzeganie terminów przeglądów i zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń doprowadzających media oraz kotłowni,
- zapewnienie sprawności urządzeń ochrony przeciwpożarowej oraz urządzeń technicznych w budynkach Starostwa,
- zabezpieczenie łączności telefonicznej, telefaksowej i alarmowej.
- Gospodarowanie i prowadzenie ewidencji ilościowej środków trwałych i wyposażenia Starostwa, w tym:
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych niskiej wartości,
- sporządzanie dowodów przyjęcia środka trwałego OT oraz rozchodów w księgach inwentarzowych (sporządzanie dowodów PT),
- bieżące nadawanie i nanoszenie numerów inwentarzowych środków trwałych umożliwiających ich identyfikację,
- sporządzanie i aktualizowanie spisów inwentarzowych dla poszczególnych pomieszczeń, w których się one znajdują,
- prowadzenie dokumentacji z likwidacji środków trwałych.
- Realizacja zakupów.
- Przyjmowanie zgłoszeń o znalezieniu rzeczy zagubionych, przechowywanie tych rzeczy oraz poszukiwanie osób uprawnionych do ich odbioru.
- Wykonywanie remontów bieżących oraz prowadzenie prac konserwacyjnych.
- Zapewnienie prawidłowej i skutecznej ochrony budynków Starostwa.
- Utrzymanie porządku i czystości w budynkach administrowanych przez Starostwo i ich otoczeniu.
- Gospodarowanie taborem samochodowym.
Pracownicy zatrudnieni w Wydziale Organizacyjnym podlegają bezpośrednio Dyrektorowi Wydziału Organizacyjnego i realizują zadania:
- Obsługa kancelaryjna, w tym:
- zapewnienie obsługi kancelaryjnej Starostwa, czynności organizacyjno - kancelaryjne prowadzone w ramach zadań są realizowane przez Kancelarię ogólną,
- obsługa poczty wychodzącej, dostarczanie i odbiór przesyłek pocztowych do Urzędu Pocztowego oraz sporządzanie dziennych zestawień przesyłek listowych,
- przyjmowanie i rejestracja korespondencji wpływającej do Starostwa Powiatowego w systemie elektronicznego dziennika korespondencyjnego,
- przyjmowanie i rejestracja korespondencji w systemie elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- rozdzielanie przychodzącej korespondencji do właściwych dyrektorów wydziałów i jednostek organizacyjnych powiatu,
- obsługa poczty e- mail wpływającej do Starostwa Powiatowego w Olkuszu,
- udzielanie informacji o charakterze ogólnym – punkt informacyjny.
- Obsługa administracyjna, w tym:
- prowadzenie Centralnego rejestru umów zawieranych przez Starostę,
- prowadzenie rejestru Zarządzeń Starosty Olkuskiego,
- administrowanie i obsługa merytoryczna strony internetowej Starostwa, w tym w szczególności zarządzanie elektroniczną publikacją informacji przekazywanych do zamieszczenia na tej stronie przez poszczególne wydziały Starostwa,
- obsługa merytoryczna i nadzór nad stroną BIP Starostwa, w tym w szczególności zarządzanie elektroniczną publikacją informacji przekazywanych do zmieszczenia na tej stronie przez wydziały Starostwa,
- obsługa merytoryczna i nadzór nad elektroniczną tablicą ogłoszeń Starostwa w tym w szczególności zarządzanie elektroniczną publikacją informacji przekazywanych do zmieszczenia na tablicy ogłoszeń przez wydziały Starostwa,
- koordynowanie i nadzorowanie spraw związanych z realizacją ustawy o podpisie elektronicznym,
- prowadzenie spraw dotyczących pieczęci i tablic urzędowych oraz dokonywanie bieżących zmian informacji wizualnej dla interesantów Starostwa.
- Realizowanie wydatków rzeczowych Starostwa, w tym:
- analiza zamówień złożonych przez Wydziały celem zaplanowania w budżecie racjonalnych i uzasadnionych wydatków umożliwiających realizację ustawowych zadań Starostwa,
- przygotowywanie planów wydatków i dochodów na nadchodzący rok kalendarzowy,
- wykonywanie bieżącej analizy wydatków budżetu Wydziału w zakresie zgodności z planem i obowiązującymi procedurami,
- dokonywanie analizy oszczędności wydatków,
- sporządzanie faktur za wynajem pomieszczeń w budynkach Starostwa,
- przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień publicznych z zakresu działania Wydziału Organizacyjnego.
- Realizacja zadania zleconego z zakresu administracji rządowej na podstawie ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej, w tym:
- nadzór nad prawidłową realizacją przepisów ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej w tym koordynowanie współpracy z Małopolskim Urzędem Wojewódzkim,
- koordynacja zadań w punktach nieodpłatnej pomocy prawnej w Gminach z terenu Powiatu Olkuskiego,
- dysponowanie środkami finansowymi po stronie dochodów na realizację zadania publicznego: prowadzenie punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w Gminach z terenu Powiatu Olkuskiego.
- Realizacja zadań w zakresie zapewnienia w Starostwie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym:
- pełnienie funkcji koordynatora ds. dostępności w Starostwie Powiatowym,
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Olkuszu,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w Olkuszu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Nadzór nad prawidłową realizacją przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, w tym koordynowanie współpracy z Inspektorem Danych Osobowych, w tym:
- zawieranie umów na świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych,
- nadzór i koordynacja zadań realizowanych w ramach zawartej umowy,
- bezpośrednia współpraca z Inspektorem Danych Osobowych w zakresie realizacji przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.