Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów

Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów

Sprawdź:


Poradę konsumencką możesz uzyskać, kontaktując się:

  • z Biurem Powiatowego Rzecznika Konsumentów osobiście, telefonicznie lub mailowo 
  • pod numerami Infolinii Konsumenckiej 801 440 220 oraz 22 29 08 916 (opłata wg taryfy operatora) dostępnymi od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 18:00
  • mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • z podmiotami wskazanymi na stronie UOKiK 

Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów

Lokalizacja: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2, (poziom -I), pokój: 014
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel.: 32 647 87 76

Swoją sprawę załatwisz:

poniedziałek:  7:00 - 17:00
wtorek - czwartek: 7:00 – 15:00
piątek: dzień wewnętrzny, w którym biuro nie obsługuje konsumentów 


Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Jolanta Banyś

tel.: 32 647 87 76
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Szczegółowy zakres działania Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów

  • Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów w szczególności należy zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów oraz udzielanie pomocy konsumentom w ich sporach z przedsiębiorcami.
  • Z pomocy Rzecznika mogą korzystać osoby fizyczne, które zawierają umowę (np. sprzedaży, wykonania usługi ) z przedsiębiorcą, w celu bezpośrednio niezwiązanym z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.

 


Drukuj