Wydział Organizacyjny

Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat Wydziału Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Olkuszu.

Sprawdź:


Pamiętaj, że aby skutecznie załatwić swoją sprawę w Starostwie Powiatowym w Olkuszu dokumenty musisz złożyć osobiście lub w formie elektronicznej przez dedykowaną platformę. Nie wysyłaj swoich dokumentów mailem! Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat metod dostarczania dokumentów do Starostwa Powiatowego w Olkuszu.


Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Olkuszu

Lokalizacja: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2, pokoje: 106 (poziom I), 203, 208 (poziom II), 313 (poziom III)
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel.: 32 647 87 70


Dyrektor Wydziału

Edyta Sarwa

tel.: 32 647 88 26
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków:

  • kieruje wydziałem i nadzoruje zadania w zakresie:
    • gospodarowania mieniem
    • obsługi administracyjnej starostwa
    • obsługi informatycznej

Kierownik Referatu Gospodarowania Mieniem

Grzegorz Swędzioł

tel.: 32 647 88 51
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków:

  • administrowanie, zapewnienie właściwej eksploatacji i bezpieczeństwa budynków będących w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Olkuszu
  • gospodarowanie i ewidencja środków trwałych
  • realizacja zakupów
  • zarządzanie flotą 
  • prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych

Pracownicy Wydziału

Katarzyna Płoszaj

tel.: 32 647 87 70
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • prowadzenie rejestru umów zawieranych przez starostę
  • prowadzenie rejestru zarządzeń starosty
  • prowadzenie planów wydatków i dochodów wydziału

Mateusz Mucha

tel.: 32 643 08 36
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • zapewnienie obsługi informatycznej i telekomunikacyjnej starostwa

Ewa Barczyk

tel.: 32 643 08 36
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • Koordynator ds. dostępności
  • obsługa strony internetowej, BIP i mediów społecznościowych starostwa

Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Olkuszu

Lokalizacja: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2, (poziom I), pokój: 106
tel.: 32 643 04 14
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Pracownicy Kancelarii Ogólnej

Bożena Cygnarowska

Marzena Kołodziejczyk

Katarzyna Garbocz

Agata Kania

Magdalena Klimczyk


Szczegółowy zakres działania Kancelarii Ogólnej

  • obsługa kancelaryjno-biurowa starostwa
  • obsługa poczty wychodzącej, 
  • przyjmowanie i rejestracja korespondencji wpływającej do Starostwa Powiatowego w systemie elektronicznego dziennika korespondencyjny.
  • przyjmowanie i rejestracja korespondencji w systemie elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
  • rozdzielanie przychodzącej korespondencji do właściwych dyrektorów wydziałów i jednostek organizacyjnych powiatu,
  • obsługa  poczty e- mail wpływającej do Starostwa Powiatowego w Olkuszu,
  • udzielanie informacji o charakterze ogólnym – punkt informacyjny,

Szczegółowy zakres działania Wydziału Organizacyjnego

  • Wykonywanie obowiązków i uprawnień wynikających z administrowania budynkami będącymi w dyspozycji Starostwa poprzez zapewnienie właściwej eksploatacji i bezpieczeństwa budynków w tym:
    • przygotowywanie i aktualizacja umów dotyczących warunków dostarczania mediów dla potrzeb budynków administrowanych przez Starostwo Powiatowe,
    • dbałość o przestrzeganie terminów przeglądów i zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń doprowadzających media oraz kotłowni,
    • zapewnienie sprawności urządzeń ochrony przeciwpożarowej oraz urządzeń technicznych w budynkach Starostwa
    • zabezpieczenie łączności telefonicznej, telefaksowej i alarmowej,
  • Gospodarowanie i prowadzenie ewidencji ilościowej środków trwałych i wyposażenia Starostwa w tym:
    • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
    • prowadzenie ewidencji środków trwałych niskiej wartości,
    • sporządzanie dowodów przyjęcia środka trwałego OT oraz rozchodów w księgach inwentarzowych (sporządzanie dowodów PT),
    • bieżące nadawanie i nanoszenie numerów inwentarzowych środków trwałych umożliwiających ich identyfikację,
    • sporządzanie i aktualizowanie spisów inwentarzowych dla poszczególnych pomieszczeń w których się one znajdują,
    • prowadzenie dokumentacji z likwidacji środków trwałych.
  • Prowadzenie spraw dotyczących pieczęci i tablic urzędowych oraz dokonywanie bieżących zmian informacji wizualnej dla interesantów Starostwa,
  • Realizacja zakupów,
  • Przyjmowanie zgłoszeń o znalezieniu rzeczy zagubionych, przechowywanie tych rzeczy oraz poszukiwanie osób  uprawnionych do ich odbioru,
  • Wykonywanie remontów bieżących oraz prowadzenie prac konserwacyjnych,
  • Zapewnienie prawidłowej  i skutecznej ochrony budynków Starostwa,
  • Utrzymanie porządku i czystości w budynkach administrowanych przez Starostwo i ich otoczeniu,
  • Gospodarowanie taborem samochodowym.
  • Zapewnienie obsługi informatycznej Starostwa w tym:
    • organizowanie i koordynowanie działań związanych z zakupem oraz bieżącą eksploatacją sprzętu informatycznego,
    • zarządzanie pracą istniejącej sieci komputerowej i jej rozbudowa oraz zapewnienie ciągłości pracy serwerów,
    • koordynowanie wdrażania nowych systemów i programów,
    • instalowanie i konfigurowanie stanowisk komputerowych, przydzielanie praw do korzystania z zasobów sieciowych,
    • administrowanie bezpieczeństwem informacji przetwarzanych w systemie informatycznym oraz systemem kontroli dostępu,
    • koordynowanie i nadzór nad realizacją przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
    • koordynowanie i nadzorowanie spraw związanych z realizacją ustawy  o podpisie elektronicznym,
    • sprawowanie kontroli nad prowadzeniem ewidencji danych o rejestrach publicznych i systemach teleinformatycznych oraz ich aktualizacja,
    • prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z udziałem Powiatu w projektach finansowanych ze środków zewnętrznych dotyczących administracji elektronicznej,
    • obsługa strony internetowej Starostwa,
    • obsługa i nadzór nad stroną BIP Starostwa
  • Zapewnienie  obsługi kancelaryjnej Starostwa w tym:
    • obsługa kancelaryjno-biurowa Starosty i Wicestarosty,
    • prowadzenie kalendarza spotkań, konferencji i narad Starosty i Wicestarosty
    • obsługa poczty wychodzącej, dostarczanie i odbiór przesyłek pocztowych do Urzędu Pocztowego oraz sporządzanie dziennych zestawień przesyłek listowych,
    • przyjmowanie i rejestracja korespondencji wpływającej do Starostwa Powiatowego w systemie elektronicznego dziennika korespondencyjny.
    • przyjmowanie i rejestracja korespondencji w systemie elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
    • rozdzielanie przychodzącej korespondencji do właściwych dyrektorów wydziałów i jednostek organizacyjnych powiatu,
    • prowadzenie Centralnego rejestru umów zawieranych przez Starostę,
    • prowadzenie rejestru Zarządzeń Starosty Olkuskiego,
    • obsługa  poczty e- mail wpływającej do Starostwa Powiatowego w Olkuszu,
    • udzielanie informacji o charakterze ogólnym – punkt informacyjny,
    • obsługa administracyjno – biurowa dotycząca przyjęcia przez Starostę oświadczenia woli spadkodawcy w postaci testamentu alograficznego,
    • Czynności organizacyjno - kancelaryjne prowadzone w ramach zadań są realizowane przez jedno lub wieloosobowe stanowiska pracy  w tym:
      • Kancelarię ogólną – stanowiący obsługę Starostwa Powiatowego,
      • Sekretariat ogólny - stanowiący obsługę organizacyjną Starosty i Wicestarosty
  • Planowanie i realizowanie wydatków rzeczowych Starostwa, w tym:
    • analiza zamówień złożonych przez Wydziały celem zaplanowania w budżecie  racjonalnych i uzasadnionych wydatków umożliwiających realizację ustawowych zadań Starostwa,
    • przygotowywanie planów wydatków i dochodów na nadchodzący rok kalendarzowy.

 


Drukuj