Wydział Komunikacji i Transportu

Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olkuszu.

Sprawdź:


Pamiętaj, że aby skutecznie załatwić swoją sprawę w Starostwie Powiatowym w Olkuszu dokumenty musisz złożyć osobiście lub w formie elektronicznej przez dedykowaną platformę. Nie wysyłaj swoich dokumentów mailem! Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat metod dostarczania dokumentów do Starostwa Powiatowego w Olkuszu.


Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olkuszu

Lokalizacja: 32-300 Olkusz, Al. 1000-lecia 1a, (poziom 0), pokój: 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61 


Dyrektor Wydziału

Maciej Skubis

tel.: 32 647 88 25
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Z-ca Dyrektora

Magdalena Marcińska

tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


Pracownicy Wydziału

Referat Rejestracji Pojazdów

Ewa Bałazy

tel.: 32 643 04 62
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • wydawanie dowodów rejestracyjnych

Ilona Hajduła

tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • rejestracja pojazdów
  • wyrejestrowanie pojazdów
  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
  • wydawanie zaświadczeń

Mariola Kania

tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków:

  • rejestracja pojazdów
  • wyrejestrowanie pojazdów
  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
  • wydawanie zaświadczeń

Justyna Knap

tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • rejestracja pojazdów
  • wyrejestrowanie pojazdów
  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
  • wydawanie zaświadczeń

Sylwia Krukowiecka

tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • rejestracja pojazdów
  • wyrejestrowanie pojazdów
  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
  • wydawanie zaświadczeń

Agata Kwiecińska

tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • rejestracja pojazdów
  • wyrejestrowanie pojazdów
  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
  • wydawanie zaświadczeń

Magdalena Marcinkowska

tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków:

  • rejestracja pojazdów
  • wyrejestrowanie pojazdów
  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
  • wydawanie zaświadczeń

Klaudia Prządo

tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • rejestracja pojazdów
  • wyrejestrowanie pojazdów
  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
  • wydawanie zaświadczeń

Katarzyna Sarecka

tel.: 32 643 04 62
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • rejestracja pojazdów
  • wyrejestrowanie pojazdów
  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
  • wydawanie zaświadczeń
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie przekroczenia terminu rejestracji, zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdów

Ewelina Tracz

tel.: 32 647 88 31, 32 647 88 61
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • rejestracja pojazdów
  • wyrejestrowanie pojazdów
  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
  • wydawanie zaświadczeń

Joanna Walczewska

tel.: 32 643 04 62
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • rejestracja pojazdów
  • wyrejestrowanie pojazdów
  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
  • wydawanie zaświadczeń
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie przekroczenia terminu rejestracji, zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdów

Referat Praw Jazdy

Lidia Witek

tel.: 32 647 88 30 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami
  • wydawanie i wymiana praw jazdy krajowych i zagranicznych
  • wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne
  • wydawanie decyzji o skierowaniu na badania lekarskie i psychologiczne kierujących pojazdami
  • wydawanie skierowań
  • wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy
  • wydawanie decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania pojazdami
  • wydawanie decyzji o zwrocie zatrzymanego prawa jazdy po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego zatrzymanie

Beata Budzowska

tel.: 32 647 88 30 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami
  • wydawanie i wymiana praw jazdy krajowych i zagranicznych
  • wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne
  • wydawanie decyzji o skierowaniu na badania lekarskie i psychologiczne kierujących pojazdami
  • wydawanie skierowań
  • wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy
  • wydawanie decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania pojazdami
  • wydawanie decyzji o zwrocie zatrzymanego prawa jazdy po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego zatrzymanie

Magdalena Gęgotek-Ziarnik

tel.: 32 647 88 30 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami
  • wydawanie i wymiana praw jazdy krajowych i zagranicznych
  • wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne
  • wydawanie decyzji o skierowaniu na badania lekarskie i psychologiczne kierujących pojazdami
  • wydawanie skierowań
  • wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy
  • wydawanie decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania pojazdami
  • wydawanie decyzji o zwrocie zatrzymanego prawa jazdy po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego zatrzymanie

Ryszard Kołodziejczyk

tel.: 32 647 88 30 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami
  • wydawanie i wymiana praw jazdy krajowych i zagranicznych
  • wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne
  • wydawanie decyzji o skierowaniu na badania lekarskie i psychologiczne kierujących pojazdami
  • wydawanie skierowań
  • wydawanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy
  • wydawanie decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania pojazdami
  • wydawanie decyzji o zwrocie zatrzymanego prawa jazdy po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego zatrzymanie

Referat Transportu

Wojciech Czyż

tel.: 32 641 30 60 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • dokonywanie wpisu przedsiębiorcy do rejestru przedsiębiorcy prowadzącego stację kontroli pojazdów
  • przeprowadzanie kontroli Stacji Kontroli Pojazdów oraz sprawowanie nadzoru nad przeprowadzaniem badań technicznych
  • wydawanie decyzji
  • cofanie diagnostom uprawnień do wykonywania badań technicznych
  • wydawanie przedsiębiorcom prowadzącym ośrodek szkolenia kierowców, poświadczenia potwierdzającego spełnienie dodatkowych wymagań w zakresie prawa jazdy kategorii A,B,C,D
  • sprawowanie nadzoru nad szkoleniem prowadzonym przez ośrodki szkolenia kierowców, w tym przeprowadzanie kontroli dokumentacji i działalności związanej ze szkoleniem
  • dokonywanie wpisu osoby do ewidencji instruktorów lub wykładowców nauki jazdy oraz ich skreślanie z ewidencji
  • prowadzenie spraw związanych z udzieleniem, odmową udzielenia, zmianą lub cofnięciem licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie: przewozu osób samochodem osobowym lub pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą , w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy
  • prowadzenie spraw związanych z usuwaniem i przechowywaniem na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg przebiegających na obszarze Powiatu Olkuskiego

Wojciech Gleń

tel.: 32 641 30 60 
e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • dokonywanie wpisu przedsiębiorcy do rejestru przedsiębiorcy prowadzącego stację kontroli pojazdów
  • przeprowadzanie kontroli Stacji Kontroli Pojazdów oraz sprawowanie nadzoru nad przeprowadzaniem badań technicznych
  • wydawanie decyzji
  • cofanie diagnostom uprawnień do wykonywania badań technicznych
  • wydawanie przedsiębiorcom prowadzącym ośrodek szkolenia kierowców, poświadczenia potwierdzającego spełnienie dodatkowych wymagań w zakresie prawa jazdy kategorii A,B,C,D
  • sprawowanie nadzoru nad szkoleniem prowadzonym przez ośrodki szkolenia kierowców, w tym przeprowadzanie kontroli dokumentacji i działalności związanej ze szkoleniem
  • dokonywanie wpisu osoby do ewidencji instruktorów lub wykładowców nauki jazdy oraz ich skreślanie z ewidencji
  • prowadzenie spraw związanych z udzieleniem, odmową udzielenia, zmianą lub cofnięciem licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie: przewozu osób samochodem osobowym lub pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą , w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy
  • prowadzenie spraw związanych z usuwaniem i przechowywaniem na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg przebiegających na obszarze Powiatu Olkuskiego

Aneta Wasińska

tel.: 32 641 30 60
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • dokonywanie wpisu przedsiębiorcy do rejestru przedsiębiorcy prowadzącego stację kontroli pojazdów
  • przeprowadzanie kontroli Stacji Kontroli Pojazdów oraz sprawowanie nadzoru nad przeprowadzaniem badań technicznych
  • wydawanie decyzji
  • cofanie diagnostom uprawnień do wykonywania badań technicznych
  • wydawanie przedsiębiorcom prowadzącym ośrodek szkolenia kierowców, poświadczenia potwierdzającego spełnienie dodatkowych wymagań w zakresie prawa jazdy kategorii A,B,C,D
  • sprawowanie nadzoru nad szkoleniem prowadzonym przez ośrodki szkolenia kierowców, w tym przeprowadzanie kontroli dokumentacji i działalności związanej ze szkoleniem
  • dokonywanie wpisu osoby do ewidencji instruktorów lub wykładowców nauki jazdy oraz ich skreślanie z ewidencji
  • prowadzenie spraw związanych z udzieleniem, odmową udzielenia, zmianą lub cofnięciem licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie: przewozu osób samochodem osobowym lub pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą , w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy
  • prowadzenie spraw związanych z usuwaniem i przechowywaniem na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg przebiegających na obszarze Powiatu Olkuskiego

Zamiejscowy Referat Rejestracji Pojazdów w Wolbromiu

Lokalizacja: 32-340 Wolbrom, ul. Łukasińskiego 6, (parter),
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel.: 32 706 53 03


Pracownicy

Ewa Pacia

tel.: 32 706 53 03 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • rejestracja pojazdów
  • wyrejestrowanie pojazdów
  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
  • wydawanie zaświadczeń

Martyna Mikuła

tel.: 32 706 53 03 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • rejestracja pojazdów
  • wyrejestrowanie pojazdów
  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
  • wydawanie zaświadczeń

Arleta Szymonek

tel.: 32 706 53 03 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • rejestracja pojazdów
  • wyrejestrowanie pojazdów
  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
  • wydawanie zaświadczeń

Patrycja Rdest

tel.: 32 706 53 03 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zakres obowiązków: 

  • rejestracja pojazdów
  • wyrejestrowanie pojazdów
  • czasowe wycofanie pojazdów z ruchu i przywracanie do ruchu
  • wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie odmowy, umorzenia, uchylenia rejestracji
  • wydawanie zaświadczeń

Szczegółowy zakres działania Wydziału Komunikacji i Transportu


 


Drukuj